مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:402020-11-28سياسي

فارس من| ثبت نام جاماندگان یارانه نقدی در لایحه بودجه 1400 حذف شد


دولت ثبت نام جاماندگان از یارانه نقدی را که توسط نمایندگان مجلس در بودجه 99 گنجانده شده بود را از لایحه بودجه 1400 حذف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دولت همانند چند سال متوالی گذشته، ثبت نام جدید متقاضیان یارانه نقدی را از لایحه بودجه سال 1400 حذف کرد.

براساس پیش نویس لایحه بودجه سال آینده که در اختیار هیات دولت برای بررسی و تصویب قرار گرفته است، بند 4 قانون بودجه سال 99 طبق جدولی که توسط نمایندگان مجلس اضافه شده بود، حذف شد.

نمایندگان مجلس علی رغم میل باطنی دولت مردان معتقد هستند افراد جامانده که مستحق دریافت یارانه نقدی هستند باید زمینه ثبت نام برای دریافت یارانه را داشته باشند و به همین علت در تبصره 14 قانون بودجه که مربوط به منابع و مصارف هدفمندی یارانه ها است، گنجانده می شود.

اگرچه بعد از گذشت 8 ماه از سال اتفاقی در این باره رخ نداده است.

از طرفی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی موظف شده با استفاده از تمامی بانک های اطلاعاتی در اختیار نسبت به شناسایی و حذف سه دهک بالای درآمدی از فهرست یارانه بگیران اقدام کند.

این مسئله نیز در مقطعی کوتاه در حد چندصد نفر اجرایی شد اما به دلیل نواقص زیاد که ناشی از ضعف بانک های اطلاعاتی بود، رها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ثبت نام جاماندگان یارانه نقدی در لایحه بودجه 1400 حذف شد

فارس من| ثبت نام جاماندگان یارانه نقدی در لایحه بودجه 1400 حذف شد